6/8/10

woah.xperience tuh.

hari nie xde buat ppe pon,dduk umah jer.my mum doesnt feling weel.so dye ckp.dye cuti.paham2 lahh.means dat smua aku kne buat lah kan.haa*mlasss gila kan aku.haha
xde buat apa pon ekceli..kmas2 umah sket,den kmas2 dapur juga sket,kmas itu ini,laundry.tp byk la jugakk kann.haha:D den,after dah lunch sume tu,my mum xsedap perot..dr smlm kott.den aku offer lah nk bertungku tak*i don noe whether it is a 'tungku' or 'tunku'.haha:D both sounds weird ryte.haha

den,aku pon cm blagak pndai bkar lahh btu 2,mula2 cm pkir alah ape yg susahnye pon.nnty dah bakar lpik ngan daun lengkuas den balut lahh.ceyy.kan kan?:D.bila dah nk buat,bru tau.terhegeh2.haha lawak.nseb xde org tgk.huu.xtau apa yg susah.tp susah.haha seriusly guyssss.:P tp boleyy lahh.dpt gak lah bertungku kan mymum.haha. xperience kott.nnty boley apply kt spe2 yg need help nk bertungku kan.anyone?haha

_________________________________________________________
den.hr nie juga saya menukar tali ksut converse saya yg berwarna pink itu.haa da lme pkai so tuka lahh.ingt esk nk g driving class tp kkak tu ckp tunda hr khamis.again.haih.dah 3 bln kot amek lesen,tataw bila nk hbes cmni.=.=btw nk share lahh tali ksut baru saya.wakaka.




saya tau comel kan.haha perasan.MAAF.:)

td tgk citer cahaya kt astro.err.sbb mak saya slalu tgk so tgk skali.=.= dude harlino sgt comeyyy dlm citer tuh.doing sweeet things.loving da gurl more den anyting in da world.hum
*aku gembira bangett dpt bikin kamu senyum aya. dialog dye lah nie.seems lyke dlm dunia nie benda laen xpnting.humm den i wonder.cita cmnie lahh yg buat aku ada impian n watsoeva.fairy tales story.haa kan kan?tp sedarlah dlm dunia mmg xada.the truth is evryone gonna hurt u.juz find sum1 u worth suffering for.okay?MAAF lagi.*nasihat2 org pulak.

itu shaja hri ini,sprti smlm lpas mndy dduk dpan pc,den msuk bilik,den maen psp,den on9 lg.smpai msuk blaja nnty lah kot.LOL.bosan.skrg lahh.nnty gedik plak nk relax kt umah cmnie.mnusia.kan kan.heh:)

p/s;tmbuh jerawat ah sebijik.benci.OLAY pnya psal.esk nk saman dye.wakaka.:D
dan.skrg saya rsa nk marah bila lapar or xdpt makan.simptom apakah ini tuhan.LOL.gemok lah.apa lagi.=.=

until then.
XOXO

0 commento!:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

my birthday.:)