5/6/11

semakin hari semakin pelik pelik.

ni aku bukan cakap pasal orang lain. ni cakap psal diri sendiri. 
jangan nak salahkan org lain sgt la, sendiri pnye problem kan. ni sbb study mcm apa lagi. pastu tension pastu qeja nak tak puas hati kat org lain. haiii, bila la nak habes exam ni. mase boleh berlalu cepat sikit tak?
jeles tgk org lain dah cuti. hati sabar ye.
pastu, bila dah gelabah nak exam ni mula la keluar perangai pelik2. 
sbg contoh : suruh orang duduk jangan bangun. pastu org tu bgun jugak. pastu bebaiii sbb org tu bgun tak ikut cakap aku suruh duduk.keling kan?-.- 
akibat bersikap pelik adalah : 1st skali kulit muka telah mendapat effectnye. betul la emosi mempengaruhi kulit. so kawan2 kalau nk kulit cantik2 jangan nak asyik caripasal je dgn org lain yee.:)
2nd, bila balik, aku akan rasamcm nk ketuk kepala sendiri sbb menjadi sgt annoying dan myusahkan hdup org lain sebentar tadi,
so skrg msty semua org xnak kawan aku dah kan sbb pergai aku buruk.-.-
btw, interview dah lepas. and alhamdulillah. MCAT pun dah. 
and final is coming. doakan saya kawan2.:)

and tadi. thankyou for the visit. chepa and tabe. walaupun dalam hutan and cuma ada myfc, korang dtg jgk kan tgk aku.sobss. terharu aku.:D

p/s: and yes. sorry sbb annyoying gilaa tadi. i guess jadi annoying always make me feel better.heh just bear with it okay? at least before im reaching my twentieth year.thankyou.ily.
semakin hari semakin perasan.hha




tnggu saya balik okay.
later.
xoxo.

0 commento!:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

my birthday.:)