5/2/11

saya merepek kat sini sbb saya tak boleh study.

okay. tajuk mcm pelik kan. sbb i mmg pelik. i tau. 
tadi ade majlis restu ilmu. tibe2 pulak rase nak update.
haish. i x rajin update blog. xpandai tulis tulis ni. so harap paham2 je la apa nak disampaikan.
okay,its already 2nd of may.
haishh. cepat masa berlalu kan? tak lama lagi bye bye kolej mara kuala nerang.
saya tau saya selalu merungut psal kmkn. tp dalam hati saya saya tau saya dduk dkat temapt yanng dah terbaik utk saya. okay mengadanya.
final pun mggu depan. study sampai muntah laa apa lagi.-.-
sejak dduk sini memang i studyy rajin dr biasa.i mean rajin dr nisha yang dulu. kenapa ye? bukan nk belagak.betul ni.-.- sbb sekarang kawan2 saya semua rajin. down kan bile jadin org paling malas?-.- heh 
plus takut laa nak final. nanty x lepas 3.5 ape i nk jadi. kahwin? sape je nk kahwin ngn i kalau mcm tu. loser betul.HAHA 
hari rabu ada temuduga. sbb dah ade mock interview haritu x la takut sgt. 
okay tipu. sure la takut. hebat sangat ke sampai tak takut kan.heh
xpe xpe. kalau takut extra prepare la.
okay, kenapa update? msti ada sebab kan. sbb kalau saje2 je mmg tipu la.
perasan tak kalau i update blog je msti sbb serabut ke, nak gile dah ke, mood tunggang terbalik ke, rse nk makan org ke. ape2 la.
 yang penting bile i rse i nak ckp ape2 i tulis la. it helps la jugak.
nisha  ni sgt mengada kan? ape lagi yg xde pun xtau. biar laa i nk rse horrible. xde sbb pun sape ckp x boleh? grr.
tajuk dah la mcm xde kne mgena. sbar je la kan. biar la i je yg tau mkne dye. okay, sakit hati. sorry kawan kawan.
cuma nak cakap,
Happiness will never come to those who fail to appreciate what they already have.
paham kan? okay xpyah explain. be grateful.
at least i dapat jugak kan ape yg org lain x dapat?:) 

teringin nk upadte blog pastu letak gambar byk2 mcm hanis ramlee punye blog. tapi apekan daya, i ni dah besar. jangan nk perasan kecik sgt.-.-tp i belum 19 pun lagi. muda la jugak kan.
 okay dah.stiap kali upadte selalu lupa tujuan utama. lari tajuk dah.
later.

*just how much i wish i could talk to you,just like old time. im aware of the circumstance, but it sure cost me a price. wishing u all the best.


okay, nak sambung study.bye!
xoxo
 

 







0 commento!:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

my birthday.:)