1/24/11

blood test yaww.:D

haha. excited je kan. i mmg selalu excited pun. xpyah nk pelik sgt laa eh:)
even lambat kan, sbb i rse org lain dah lme dah buat bnde ni.hee i buat blood test td. sendiri okay, kat lab. tp i dah tau pun i mmg O+. O type with rhesus positive. means what? means that im a healthy young lady err yeah. mmg sihat pun. smua org nmpak lah nsha.-.-
pastu pastu i check glucose level dlm darah. and my reading was 4.5. average people in class smua 6-7. so rndah kan? diet yang telah berjaya mngurangkan bacaan tersebut.hee kalau pengsan,padan muka sendiri la kan kan?:D kebetulan je tu.hee

sbnrnye xde la susah sgt pun.means i xde la hbat sgt dpt buat bnde ni. pkai machine, brg org bg. just kne prick ur tips of finger. get some blood and voila! done.:) so smua boleh cuba sndri ye. sakit sikittt jer. u all smua kuat kan.hee td i prick sekali pun dah byk darah keluar, nmpak sgt laaa tgn lembut kan.HAHA *perasan sikit. so overall seronokkk. i hari2 seronok. kz yang ckp, die perli puji i lagi. ckp kalau dduk dgn i mmg xstress. kalau stress pndng muka i. confirm okayy. sbb ape tau? sbb i boleh update blog di saat esok nak kuiz math.-.- so faham2 laa. got to go. wish me best of luck okayy? thanks! :D

ni haa my blood test card.
no agglutination on anti serum A and B that makes me O. and agglutination on anti serum D that makes me O+.:)

p/s: we are both O+. believe me or not. that makes me love you more.aww. u aliff abdulah.


until then,
xoxo

0 commento!:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

my birthday.:)