10/24/10

kolej semula.



oh. aku kembali lagi. yes, im back to my college. kinda refresh, with a new spirit. to continue the journey. blik, menghadap semula kerja2 yg dtinggalkan. and it was like BANYAK.
xtau sbb aku suka tangguh ke, or mmg kerja byk ke. tp mmg byk. saya nk jadi dokter, tp saya byk merungut kan? HAHA kalau boleh memang semua orang nak senang dalam dunia, tp semua orang sedar kan hidup xsemudah yang disangka,x mcm dalam cerita,x mcm dalam novel. angan2 jer semua tu. sbb tu bku cerita fairy tales tu budak2 jer baca. sbb diorng je yang boleh rasa bnde tu wujud. but yeah, wujud je perasaan bhgia tu bg org yg mghargai.:)

and mmg nk bgtau saya bhgia pun.:D except for the results of my std 3. agak mngecewakan apabila saya xdpt semua a. yelah, kat sini semua dah pndai2. terasa kerdil. cis. kne lebeh berusaha la kan. bgus. msih ade pluang. insyAllah. 

itu je nk ckp. thanks for listening peeps. 


saya memang rajin study kannn.:)

p/s: saya seronok blik kolej blk. sbb dpt jumpe salia, jabb, bik, neera, semuaa lah.saya juga rindu apple saya.HAHA :)

until then,
XOXO

0 commento!:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

my birthday.:)